Carduri bancare

BC "EuroCreditBank" S.A. emite carduri bancare pentru clienții săi carduri bancare ale sistemului VISA Internațional: Visa Classic, Visa Gold și ale sistemului MasterCard Internațional: MasterCard Standard, Cirrus/Maestro, MasterCard Gold atât în valută națională cît și în Dolari SUA și Euro

Cirrus/Maestro- cardurile cele mai accesibile, ce pot fi caracterizate prin costul minim de deservire. O particularitate a cardurilor respective este că ele pot fi utilizate numai la instalații electronice (bancomate și POS-terminale). Efectuarea tranzacțiilor prin cardul respectiv este asigurată prin PIN-cod, care trebuie să fie introdus de către destinatarul cardului în mod obligatoriu.

Cardul Visa Classic, MasterCard Standard este cardul bancar cel mai popular între clienți, care reprezintă corelația optimă între costul și serviciile oferite, siguranță și comoditate. Cardul respectiv acordă destinatorilor săi un șir de avantaje, printre care - posibilitate de bronare a camerelor la hotel, avia-biletelor, efectuarea tranzacțiilor prin telefon, poșta, Internet. De asemenea cardul  lărgește rețeaua comercianților ce acceptă cardurile bancare spre plată.

Cardul Visa Gold, MasterCard Gold- este un card internațional pentru clienții VIP, care se emite pe condiții speciale. Cardul respectiv acordă destinatorilor săi un șir de avantaje suplimentare. Avantajele suplimentare sunt: schimbul urgent al cardului și eliberarea numerarului în cazul pierderii sau furtul al cardului.

Unele sfaturi privind utilizarea corectă a cardului bancar:

  • Nu permiteți utilizarea cardului de alte persoane
  • Nu urmați sfaturile și nu acceptați ajutorul persoanelor neautorizate privind regulile și modul de utilizare a cardurilor bancare. Executarea regulii respective este foarte importantă la utilizarea cardului în bancomat.
  • În momentul efectuării operațiilor la bancomat nu permiteți terțelor persoane (inclusiv și prietenii Dvs. și/sau rudele) să se apropie de Dvs. la o distanță de unde ei  vor avea posibilitate a vedea tastatura bancomatului și acțiunile Dvs.
  • Niciodată nu încredințați PIN-codul Dvs. altei persoane, păstrați PIN-ul separat de card.
  • Niciodată nu indicați PIN-ul pe plastic
  • Atenție! Operațiile la punctul comercial efectuate în prezența Dvs. au un grad de risc mai scăzut.

Ce trebuie de făcut în caz de pierdere sau furt al cardului bancar?

În caz de pierdere sau furt al cardului Dvs., trebuie urgent să blocați contul. Faptul furtului sau pierderii trebuie să fie comunicat băncii în formă scrisă în orice filială a băncii. În cazul imposibilității efectuării notificării în scris (destinatorul cardului nu se află în țară, zi sau ore de odihnă), Dvs. puteți utiliza orice altă metodă accesibilă: fax, poștă, telefon etc.

Numărul telefonului pe care Dvs. puteți face apel referitor la situațiile susmenționate (furtul/ pierdere a cardului și/sau PIN-lui) este(37322) 500- 220 și este indicat pe versoul cardului.

Dacă Dvs. ați ales metoda prin telefon, Dvs. trebuie să comunicați operatorului toată informația necesară pentru blocare (numele, prenumele, cuvânt-cheie, împrejurările în care cardul a fost pierdut/furat și orice altă informație ce poate fi necesară).

După aceasta Dvs. în mod obligatoriu trebuie să apropiați la bancă și să scrieți cerere de blocare.

Cum și unde puteți primi cardul bancar al BC "EuroCreditBank" S.A.?

Dvs. puteți să Vă adresați oficiul central sau la orice sucursală a băncii și să faceți cunoștința cu Contract privind deservirea cardurilor bancare, Regulile de utilizare a cardurilor, Tarifele bănci și să completați Cerere pentru eliberare a cardului.

Suport Carduri 24/24 h - tel. 022 500-220

 

Calculator pentru conversia valutara:

 

 

Opţiuni adăugătoare: