Posturi vacante

Vrei să devii un profesionist în sfera bancară și sa-ți faci visul să devină realitate?

Vino și vei interacționa cu cei mai fideli clienți și cei mai buni profesioniști, oameni de încredere, inteligenți și ambițioși. Unde există etică corporativă, grijă pentru angajați.

La noi ai parte de multe beneficii: te asteaptă carieră bancară, ambianță de lucru într-o echipă prietenoasă, salariu motivant, instruire gratuită (traininguri și dezvoltare personală, perfecționare continuă).

Iți vei perfecționa engleză la cursurile de limbă engleză, îti vei întări sănătatea la înot, volei, baschet etc…Si multe alte oportunitați.

Vei rămîne mulțumit de perspectivele și succesele tale obținute aici.

Te așteptăm cu drag în echipa noastră.

POSTURI VACANTE:

Operator Ghişeu (Chișinău)

Cerinţe faţă de candidat:
- studii superioare economice;
- experienţă la un post similar minimum 1 an;
- excelente abilităţi de comunicare;
- orientare spre deservirea excelentă a clienţilor;
- cunoaşterea perfectă a limbii române şi ruse; 
- operare PC MS Office la nivel avansat;
- responsabilitate, onestitate.

Persoanele interesate pot expedia CV-ul la adresa: info@ecb.md, hr@ecb.md 
Telefon: 022 500-103, 022 500-203.

Ofițer de Securitate a Informației

Cerințe:
 - studii superioare tehnice;
 - cunoştinţe privind gestiunea drepturilor de utilizator în cadrul aplicațiilor bancare/sistemelor de Operare (MS Windows/serviciilor MS Active Directory);
 - cunoștințe asamblare/diagnostic hardware: PC/Servere, echipamente de rețeа;
 - vechime în muncă: minim 2 ani în sistemul bancar, minim 1 an în IT Security;
 - cunoştinţe temeinice privind legislația bancară;
 - cunoaşterea avansată a limbilor rusă şi engleză.
 

Vor constitui un avantaj:
- certificările în domeniu (CISA/CISM/CRISM/altele);
- cunoștințe/experiență de administrare a Sistemelor de Operare Microsoft (Windows Server/Active Directory),a echipamentelor de rețea Cisco (certificările Cisco/Microsoft/altele); 
- cunoștințe/experiență de administrare a Sistemelor Video/alarme/antiincendiu.

Obligaţiuni:
- dezvoltă politici şi proceduri referitor la securitatea informaţională;
- dezvoltă/menţine planul de continuitate a afacerii și execută testări periodice a acestuia;
- execută evaluări periodice a riscurilor de securitate a informaţiei şi planuri de tratare a acestora;
- monitorizează evenimentele de securitate aferente acţiunilor utilizatorilor autorizaţi;
- monitorizează evenimentele de securitate înregistrare în Sistemul de log-uri furnizate de sistemele informaţionale/sistemele de operare/elementelor; active de reţea și evenimentele de securitate furnizate de aplicațiile de Antivirus/ Data Loss Prevention;
- urmăreşte controlul clasificării informaţiei şi corespunderii politicilor şi normelor de securitate;
- implementeză politici de securitate a datelor cu caracter personal (DCP), în conformitate cu actele normative interne şi actele legislative.

Persoanele interesate pot expedia CV la adresa de e-mail: resurse.umane@ecb.md

Șef al Direcției Vînzări

Misiunea Postului:
Gestionarea și organizarea activității Direcției Vînzări

Responsabilitati:
- dirijarea Direcției și a sucursalelor Băncii cu scopul de implementare și lansare a produselor noi;
- monitorizarea și gestionarea portofoliilor de produse în vigoare, implementarea tehnologiilor de atragere și deservire a clienților;
- participarea activă la elaborarea strategiei Băncii în scopul atragerii clienților, dezvoltării și implementării noilor produse și servicii;
- elaborarea planurilor de lucru ale Direcției și efectuarea controlului îndeplinirii lui;
- rezolvarea întrebărilor operative ale activității Direcției etc.

Cerinţe faţă de candidat:
- experiență la un post similar minim 2 ani;
- studii superioare economice;
- cunoaşterea perfectă a limbilor română şi rusă;
- cunoaşterea limbii engleze;
- excelente abilităţi de comunicare şi organizare;
- responsabilitate, onestitate.

Persoanele interesate pot expedia CV-ul la adresa: info@ecb.md , hr@ecb.md tel. 022500-103, 022500-203.

Şef al Secţiei Credite

Misiunea postului:
Gestionarea și organizarea activității secţiei.

Cerinţe faţă de candidat:
- studii superioare economice;
- experienţă la un post similar minimum 2 ani;
- excelente abilităţi de comunicare şi organizare;
- cunoştinţe profunde în domeniul legislaţiei;
- cunoaşterea perfectă a limbilor română şi rusă (engleza va constitui un avantaj);
- responsabilitate, onestitate.

Persoanele interesate pot expedia CV-ul la adresa: info@ecb.md, hr@ecb.md 
tel. 022500-103, 022500–203.

Business Analyst al Secției Proiectare si Dezvoltare

 

Responsabilităţi principale:

 

  • Este responsabil de primirea și studierea cerințelor business (pregătite de Business Analyst) și crearea planului logic pentru dezvoltarea IT;
  • Analizează cerințele business și planifică modul de implementare (care ecrane ale aplicațiilor trebuie modificate și ce câmpuri suplimentare trebuie adăugate, care va fi flux de lucru și interfețele aplicate etc.)
  • Responsabil de suportul aplicațiilor business ale băncii (acordare suport/instruire utilizatori pentru utilizarea aplicațiilor bancare).
  • Creează instrucțiuni de lucru cu aplicațiile business pentru angajații băncii.
  • Responsabil de gestionarea, planificarea și controlul proiectelor business ale băncii.
  • Planifică funcționalitatea / stratul logic / fluxurile de lucru / ecranele / tabelele de date / interfețele și transformă cerințele de business în cerințe IT;
  • Planifică, definește și conduce (gestionează) testele de regresie / unitate / sistem / utilizator;

Cerinţe faţă de candidat:

  • studii superioare în Calculatoare și programare;
  • Experiență de muncă în sistemul bancar nu mai puțin de 1 an.
  • Diligență, punctualitate, disciplină, responsabilitate, capacitate de studiu.
  • Acuratețe și atitudine serioasă față de obligațiunile de serviciu
  • Abilitați de comunicare, capacitate de lucru in echipa.

 

Persoanele interesate pot expedia CV-ul la adresa: info@ecb.md, hr @ecb.md tel. 022500-203,  022500 - 206

Operator Ghișeu ( Vadul lui Vodă)

Cerinţe faţă de candidat:

-studii superioare economice;

-excelente abilităţi de comunicare;

-orientare spre deservirea excelentă a clienţilor;

-cunoaşterea perfectă a limbilor române şi ruse;

-operare PC MS Office la nivel avansat;

- responsabilitate, onestitate.

Persoanele interesate pot expedia CV-ul la adresa: info@ecb.md,

hr @ecb.md tel. 022500-103,  022500 - 203

Inginer pentru Suport Tehnic

Deservirea echipamentelor informatice, inclusiv calculatoare personale, imprimante laser, imprimante cu jet de cerneală, scanere, UPS, depanare, reparații minore.

Cerinţe faţă de candidat:

  • studii superioare tehnice;
  • Echipament: experiență în deservirea echipamentelor informatice, inclusiv calculatoare personale, imprimante laser, imprimante cu jet de cerneală, scanere, UPS, depanare, reparații minore.
  • Rețea - echipamente de rețea active și pasive, abilități de instalare și configurare sunt binevenite. Cunoștințe de bază despre protocoale de rețea.
  • Software: sisteme de operare Windows, programe de birou, rezolvarea conflictelor software și hardware, asistență utilizatorilor de la distanță și local.
  • 1-2 ani experiență in munca. Este binevenită experiența într-o bancă și altă organizație mare pe o poziție similară,
  • Diligență, punctualitate, disciplină, responsabilitate, capacitate de studiu.
  • Engleza tehnica (la nivelul de înțelegere a instrucțiunilor).
  • Acuratețe și atitudine serioasă față de obligațiunile de serviciu (poziția implică responsabilitate financiară deplină.)
  • Abilitați de comunicare, capacitate de lucru in echipa.

 

Persoanele interesate pot expedia CV-ul la adresa: info@ecb.md, hr @ecb.md tel. 022500-203,  022500 - 206

Șef al Secției Conformitate și Reglementare

Misiune post: Gestionarea riscului de conformitate și cel reglementativ

Responsabilități:

  • examinarea cu avizarea proiectelor reglementărilor interne ale Băncii, expertizarea acestora în scopul asigurării conformităţii lor cu cadrul legal în vigoare şi cu alte reglementări interne ale Băncii, care au tangenţă cu documentele elaborate;
  • gestionarea, elaborarea şi/sau coordonarea reglementărilor interne de ordin general care ţin, în special, de conformitate - guvernanţa corporativă a Băncii, conduita şi etica corporativă, antifraudă,  soluțioare de reclamații, ş.a.;
  • elaborarea şi gestionarea îndeplinirii Planului privind actualizarea documentelor normative interne ale Băncii;
  • monitorizarea impactului oricăror schimbări ale cadrului legal şi de reglementare asupra activităţilor Băncii şi notificarea persoanelor responsabile despre necesitatea modificării/actualizării reglementărilor interne ale Băncii în conformitate cu modificările operate în legislaţia RM, cerinţele BNM și CNPF, ale Ministerului Finanţelor și ale SFS și ale altor organe abilitate;
  • monitorizarea reglementărilor legislative publicate în Monitorul Oficial, și avizarea subdiviziunilor Băncii asupra impactului acestora;
  • asistență în implementarea programului de conformitate al Băncii.

 Cerințe față de candidați

  • Studii superioare, preferabil în domeniul economic și/sau drept;
  • Experiență pe un post similar;
  • Cunoașterea PC (Word, Excel, PowerPoint) la nivel de utilizator avansat;
  • Cunoașterea limbii engleze va constitui un avantaj;

 Profilul candidatului

  • Capacitate de analiză;
  • Persoana pro activă;
  • Orientare spre rezultate;
  • Abilități de gestionare eficientă a timpului
  • Rapiditate și eficiență în executarea sarcinilor

Persoanele interesate pot expedia CV-ul la adresa: info@ecb.md, hr @ecb.md tel. 022500-206,  022500 - 203